Világmárkák magyar reklámarcai


Magyar terméket reklámoz Bruce Willis – robbant a hír néhány napja. Azonban nemcsak világsztárok állnak hazai márkák mellé, de egyre több magyar hírességet is felfedezhetünk nemzetközi cégek arcaiként. Összegyűjtöttünk néhányat a legismertebb márkák közül.

Magyar energiaitalt iszik Bruce Willis

Az egyik legnépszerűbb és legismertebb akciósztár a Hell Energy arca lett és a nemrégiben megjelent kisfilmben elmondja, hogy míg régen kávét ivott, ma már a hazai márka termékét fogyasztja.

 

Luis Figo a Szentkirályi ásványvíz arca volt

Tíz évvel ezelőtt Luis Figot láthattuk a Szentkirályi ásványvizek plakátjain és palackjain. A Szentkirályi volt az első magyar vállalat, amely nemzetközi sztárral reklámozta magát, célja a nemzetközi piacok meghódítása volt.

 

Magyar kapus lett a Pepsi arca

A napokban vált ismertté, hogy 12 év után először ismét magyar futballistával dolgozik együtt a Pepsi, hiszen az új kalóriamentes Pepsi Lime és Wild Cherry ízek megjelenéséhez kapcsolódóan a Liverpool magyar kapusa, Bogdán Ádám lett az üdítőmárka arca.

A foci, mint téma természetesen nem idegen a brand számára, hiszen az évek során sokat tett a vállalat globális és hazai szinten is azért, hogy a termék neve összekapcsolódjon az egyik legnépszerűbb csapatsporttal, azonban évek óta Bogdán az első magyar focista, aki a márka arcaként jelenik meg itthon.

Bogdán Ádám lett az üdítőmárka arca

Emlékszünk még a kétezres években világszerte sugárzott, látványos utcai focis reklámfilmekre, a joga bonitora vagy a nemzetközi szupersztárokból álló Pepsi “focigladiátorokra”?  Beckhamtől Tottin át Ronaldinhot, de akár Roberto Carlost, Fernando Torrest, sőt, Gera Zoltánt is kiemelhettük volna, akik mind a Pepsi arcaként jelentek meg az elmúlt években a médiában. Ilyen futballsztárok sorába csatlakozik most a nemzeti válogatottunk és a Liverpool kapusa, Bogdán Ádám a Pepsi legújabb kampányában.

„Számomra az eddigi legmaradandóbb Pepsi reklám az volt, amiben egy Juventus-szurkoló srác azért kérte el Beckham mezét, hogy megtörölje vele a kólás dobozt. Azt gondolom, hogy a márka mindig is nagyon jól nyúlt ehhez a témához” – emlékezett vissza az egyik ikonikus reklámra a kiváló kapus, miközben egy hazai Pepsi fotózáson vett részt a napokban, ahol lelkesen vetette bele magát a nem mindennapi feladatokba.

Szépségkirálynőt választott az olasz fürdőruha-, és harisnyagyártó cég

Kocsis Korinna szintén a napokban osztotta meg közösségi oldalán az örömhírt, hogy az olasz Calzedonia cég magyar nagykövete és arca lett.

A Calzedonia arcai korábban nemzetközi szinten többek között Julia Roberts, Adriana Lima, Emily di Donato, és Gisele Bündchen voltak.

„A nemzetközi sajtó előtt április 10-én debütálok Veronában, ahol egy elképesztő shown mutatják be a Calzedonia új kollekcióját” – posztolta közösségi oldalán a magyar szépségkirálynő.

Hosszú Katinka mobiltelefont reklámozott

Egy évvel ezelőtt jelentették be, hogy a Huawei P10 magyarországi nagykövete Hosszú Katinka. Az arcunk sok mindent elárul rólunk – A márka reklámfilmje arra irányult, hogy bemutassa, hogyan visz tökéletességet a készülék kamerája minden portréfotóba. A cég előszeretettel működik együtt híres személyekkel, Katinka később az új Mate Széria hazai márkanagykövete lett.

 

Hozzászólások